ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ - ΑΛΛΑΓΗ
  1. Επιστροφές πραγματοποιούνται σε προϊόντα που βρίσκονται σε άριστη κατάσταση με τις ειδικές σημάνσεις (καρτελάκια) και την αρχική τους συσκευασία.
  2. Επιστροφές πραγματοποιούνται σε χρονικό διάστημα 14 ημερών από την ημέρα παραλαβής της παραγγελίας από τον πελάτη από την εταιρία ταχυμεταφορών.
  3. Η επιστροφή-αλλαγή πρέπει να συνοδεύεται υποχρεωτικά, από αντίγραφο της Απόδειξη Λιανικής Πώλησης ή της κάρτας αλλαγής και το ειδικό ‘Εντυπο Επιστροφής. Κατεβάστε το έντυπο πατώντας εδώ.
  4. Με την επιστροφή του προϊόντος, θα πρέπει να προβείτε σε νέα ηλεκτρονική παραγγελία όπου θα αναγράψετε στα σχόλια ότι ΑΦΟΡΑ ΑΛΛΑΓΗ.
  5. Αλλαγές πραγματοποιούνται μέσω του on-line καταστήματος μας ή σε οποιοδήποτε ομώνυμο κατάστημα PillowKing, με την Απόδειξη Λιανικής Πώλησης ή την κάρτα αλλαγής.
  6. Αλλαγές ειδών σε έκπτωση ή προσφορά αλλάζονται στην Εκάστοτε ισχύουσα τιμή και δεν αλλάζονται μετά την λήξη των εκπτώσεων και των προσφορών. 
  7. Τα μαξιλαράκια δεν επιστρέφονται για λόγους υγιεινής (Εξαίρεση: αν ακυρωθεί η παραγγελία πριν την παραλαβή και κατόπιν επικοινωνίας μαζί μας)

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΛΛΑΓΗΣ ΜΗ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΟΥ ΠΡΟΪΌΝΤΟΣ

  1. Αποστέλλετε το προϊόν με χρέωση παραλήπτη PillowKing, με την εταιρεία [ ACS Courier τοπικό υποκατάστημα ] υποχρεωτικά μαζί με αντίγραφο της Απόδειξης Λιανικής, αναγράφοντας σε ένα σημείωμα τον λόγο αλλαγής/επιστροφής του προϊόντος.
  2. Στο δέμα της επιστροφής αναφέρετε: Προς Αναξαγόρα 39-41, Ταύρος,177 78
  3. Παράλληλα πραγματοποιείτε μία νέα παραγγελία με το προϊόν που επιθυμείτε στο online κατάστημα και στο πεδίο ΣΧΟΛΙΑ αναγράφετε την λέξη ΑΛΛΑΓΗ και τον αριθμό ότι πρόκειται για αλλαγή καθώς και το νούμερο της Απόδειξης Λιανικής.
  4. Όταν παραλάβουμε το προϊόν της αποστολής, θα ξεκινήσει η διαδικασία αποστολής της νέας παραγγελίας.

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΧΡΗΜΑΤΩΝ ΜΗ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΟΥ ΠΡΟΪΌΝΤΟΣ

  1. Αποστέλλετε το προϊόν με χρέωση δική σας, με εταιρία ταχυμεταφορών υποχρεωτικά μαζί με αντίγραφο της Απόδειξης Λιανικής,αναγράφοντας τον λόγο αλλαγής/επιστροφής του προϊόντος.
  2. Στο δέμα της επιστροφής αναφέρετε: Προς Αναξαγόρα 39-41, Ταύρος,177 78 
  3. Μέσα στο δέμα συμπεριλαμβάνετε τα πλήρη στοιχεία σας (ονοματεπώνυμο, τηλέφωνο επικοινωνίας, αριθμός λογαριασμού, IBAN, τράπεζα) και υποχρεωτικά αντίγραφο της Απόδειξη Λιανικής.
  4. Εφόσον παραλάβουμε το προϊόν, το αντίγραφο της απόδειξης και τα πλήρη στοιχεία σας, ξεκινάει η διαδικασία επιστροφής των χρημάτων.
  5. Η κατάθεση πραγματοποιείται σε χρονικό διάστημα 15 εργάσιμων ημερών από την παραλαβή του προϊόντος (αξία προϊόντος χωρίς έξοδα αποστολής).
 
ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ:
Όλα τα δέματα ελέγχονται από το προσωπικό της εταιρείας προτού αποσταλούν. Παρόλα αυτά, σε περίπτωση που διαπιστώσετε κάποιο πρόβλημα, θα πρέπει να αποστείλετε email στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.  εντός 24 ωρών από την ώρα παράδοσης, εκφράζοντας τις επιφυλάξεις σας.
 
Σε περίπτωση που το προϊόν είναι ελαττωματικό και η φθορά είναι φυσιολογική, το προϊόν αποστέλλεται στην PillowKing με την εταιρεία ταχυμεταφορών [ACS Courier τοπικό υποκατάστημα ] με χρέωση παραλήπτη, σύμφωνα με την διαδικασία Επιστροφών-Αλλαγών. Το προϊόν αντικαθίσταται και επιστρέφεται στον πελάτη με έξοδα της εταιρείας Pillowking. Για να γίνει αποδεκτό ένα προϊόν ως ελαττωματικό, θα πρέπει η φθορά να μην είναι από κακή χρήση του προϊόντος. Σε περίπτωση που διαπιστωθεί ότι η φθορά είναι από κακή χρήση του πελάτη, τότε επιστρέφεται στον πελάτη το ίδιο προϊόν με έξοδα αποστολής που επιβαρύνουν τον πελάτη.
 
αρχείο_λήψης_2.jpg